رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین:

کشف بیش از 13 کیلوگرم تریاک در قزوین  

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف 13 کیلو و 810 گرم موادمخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک سوداگر مرگ را نیز دستگیر کرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 01 August 2018

کشف بیش از 13 کیلوگرم تریاک در قزوین  

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه بی امان و قاطع با معضل موادمخدر و سوداگران مرگ، هنگام گشت در عوارضی قزوین - زنجان یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: پلیس در بازرسی از اتوبوس متوقف شده به یک مسافر آن مشکوک و در بازرسی از ساک همراه وی، 13 کیلو و 810 گرم تریاک را کشف کرد. 

خدایی اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبیک 


فرمانده انتظامی آبیک از کشف 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مجید حسنوند اضافه کرد: ماموران بخش فرماندهی انتظامی بشاریات هنگام گشت به یک دستگاه کامیون حامل سوخت در جاده قدیم قزوین - آبیک مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی مدارک راننده مشخص شد نامبرده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی ماموران از کامیون متوقف شده نیز 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی آبیک ارزش سوخت کشف شده را 45 میلیون ریال اعلام و یادآور شد: فرد دستگیر شده همراه پرونده به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار